Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 15:05:10 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/02157 aadressile Võru maakond, Võru vald, Piusa küla, 
Piusa raudteejaam, Võru maakond, Võru vald, Piusa küla, 18293 
Veski-Piusa-Tuderna tee// Piusa raudteejaam, Võru maakond, Võru vald, Piusa 
küla, Piusa raudteejaam, Võru maakond, Võru vald, Piusa küla, Piusa 
raudteejaam (SP Piusa autotrafopunkt, SP Piusa juurdepääsutee, SP Piusa 
piirdeaed, SP Piusa hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks. Juhime tähelepanu, et 
edastame asjaomastele asutustele keskkonnamõju hindamise ja 
keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 11 lõike 2² alusel seisukoha võtmiseks 
eelhinnangu ning keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise otsuse eelnõu 
läbi dokumendiregistri.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27136394>  (menetlus nr: 
440247), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister